【安全感、歸屬感、價值感都是父母可以送給孩子的禮物】

 


發現籽力既視覺追蹤能力強左,對書都有一D興趣,我今日就第一次講繪本(#謝謝你來當我的寶貝 )俾籽力BB聽。
仲喺我肚裏面,我就已經會讀呢本俾佢聽,等佢知道媽媽多謝佢黎做我既寶貝。唔知係咪你喺媽媽肚裏面聽過呢本繪本,所以聽得特別專心呢?
小步講故事,籽力聽故事:
每日都向仔女講一聲「我愛你」同講一件「多謝佢」既事,
等佢知自己係被愛、重要、有價值吧~!
.
Like & share - @Step to Wellness
→ Youtube | Podcast | IG | FB
#育兒日常 #新手爸媽 #新手媽媽 #寶寶密語 #嬰幼兒發展 #嬰幼兒教育 #嬰幼兒心理 #早產bb #心理健康 #香港媽媽 #繪本分享 #好書推介 #謝謝你來當我的寶貝 #阿德勒 #薩提爾 #蒙特梭利 #正向教養 #兒童為本

留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

[#健康飲食] 奇亞籽 ★ 天然健康【super food】

【淚水. 陽光總在風雨後】