【媽媽療心系列(3): 甩頭髮的恐懼,點樣生返頭髮?】

 


生仔後第4個月開始甩頭髮,
開頭都無理,但到第6個月發現情況好嚴重,生完第6個月洗完頭成個浴缸都係頭髮(上面第二張相只係其中三分一既份量),吹完頭再甩一大堆,隻手掃一掃個頭,成手都係甩出黎既頭髮,頭髮簿到平時用開既橡根會行行下路跌左出黎。
於是,我開始用 #Biotin Supplement同 #50惠 #育髮精華液、洗頭水、護髮素。
結果,生完第8個月,我發現洗完頭,吹完頭後頭髮甩少左好多(上面第三張相),唔會再摸一摸個頭就甩頭髮。
.
頭髮強韌咗好多,仲生返d毛毛出黎。
(左上角果張相)好開心,放心晒啦。
.
我生完第6,7個月為到呢個問題有d苦惱擔心。
一路咁甩落去會唔會生唔返D頭髮架><
幾時先甩完架?
所以,經歷過後,想俾大家知,
等多2個月,身體有機會會慢慢修復,
如果大家都有呢個煩惱,
都可以考慮以上兩個products啊。
.
*biotin係生物素,即係維生素B7,可以預防掉髮、脆甲。(特別生bb後8個月都無試過一覺訓天光,對頭髮健康生長會有影響,同埋餵人奶都好chur媽媽身體營養)
*50惠育髮精華液為頭髮打造健康生長環境,用後感覺清爽舒服,每日早晚各用一次,噴幾下落髮根,按摩一分鐘頭部,搞掂,方便使用,特別岩每日忙過不停既媽媽。
.
⇊ 如果我既分享對你有幫助/啟發/觸動,請 ⇊
Like & share - <Step to Wellness>
(Youtube | Podcast | IG | FB)
咁樣social media先會繼續俾你睇到我既分享啊~

#育兒日常 #新手媽媽 #香港媽媽 #親子blogger #slasher媽媽 #多職媽媽 #脫髮 #甩頭髮 #生髮救星

留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

[#健康飲食] 奇亞籽 ★ 天然健康【super food】

減肥,沒時間而skip早餐?