【母乳餵哺系列(6):第6,第7個月母乳餵哺會面對咩?BB中Covid點算?】



上天創造媽媽既身體真係好奇妙,會按BB需求量,
自動調整奶量既供應,
所以到BB六個月大重返職場一段日子,
身體會適應到隔疏d時間泵奶,減少奶量,
塞奶痛既情況減少咗好多。
(但食咗油脂較重既食物都係好易塞奶,塞奶既後果係出唔到奶,好痛,什至會發炎發燒)
.
【救星:特別感謝遇上】
1. imani泵奶器:
超好用,搵到岩既泵奶器可以減少塞奶,解放雙手邊泵邊做野
2. 通乳師、卵磷脂supplement:
塞奶急救救星
3. #shopmaholic @shopmaholic :
#boobiebikkies #催乳曲奇+ #milkymumma #催乳營養smoothie 幫我跌奶量時增加返奶量~~
.
【BB7個月大,我終於見到自由既𥌓光!】
BB每次埋身食奶由1小時縮短到15至30分鐘1次。由1天最高峰埋身12次到1天6次。每餐之間可以相隔3小時。
即係我可以me time/和朋友見面既時間可以拉長D!!!
.
【BB 約7個月大時中咗covid】
相信母乳餵哺可以俾多d免疫力同抗體BB,
BB大概3日就無晒唔舒服既症狀 =)
頭兩日BB流鼻水,鼻塞,咳,好唔舒服,
訓幾分鐘就醒一醒瘋狂大叫大喊,
由凌晨1點一路抱BB到6點半,又擔心又難忘~~~
鹽水洗鼻,俾BB埋身食奶,俾BB飲多d水,沖暖水涼,聞vicks baby balsam係最能夠舒緩BB唔舒服既方法。仲有奶奶黎左幾日幫手,籽力都好得快D,見到嫲嫲又會更加開心精神,真係好感謝佢~
.
【在職媽媽•人奶BB Vlog】
.
⇊ 如果你鐘意睇我既分享,可以支持我 ⇊
Like & share - Step to Wellness
Youtube | Podcast | IG | FB

留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

[#健康飲食] 奇亞籽 ★ 天然健康【super food】

減肥,沒時間而skip早餐?