【產後修身系列:產後2個月,體重身型都回復未陀BB之前~公開快速修身秘訣】

 


而家著未陀BB前著的裙和褲也有一點點鬆呢~
(我陀BB前唔係瘦/輕果種人,所以變返未陀BB前唔代表我好瘦/輕啊XD)
因為實在好多朋友問我點樣做到快速產後修身,所以我寫篇文章整理一下:)

1. 飲食~ (排第一,因為最重要,亦係最易做)
孕期:因為頭4個月瘋狂嘔吐,入了兩次醫院輕咗幾磅。完全控制不到不吃mcdonald和炸物,因為我放進口的所有其他食物都會嘔。過了瘋狂嘔吐期,我又回復返健康均衡飲食,令體重不會上升得太快,產後就不難減。整個孕期重了17磅。BB重4磅幾,羊水胎盤3磅度,減10磅便可以回復孕前體重。
產後:工人姐姐到家後,我安排每天的餐單,盡量吃得營養均衡,烹調方式多數是炒和蒸。吃得最多是蒸魚、蒸水蛋、凍豆腐、煎雞排、蔬菜炒豬肉、灼蝦、大量的蔬菜和水果。我本身也不太喜歡炸物甜點零食,所以也很少吃。喝大量的水、陳皮炒米茶、粟米鬚水排走身體的癈物。

2. 正宗古療法紮肚療程
順產後6星期,CARMAN @日悅坊 (https://www.facebook.com/sunshinejamu) 幫我做咗10日上門正宗古療法紮肚療程,可以上門紥肚真係好方便。除咗紥肚,仲會用精油JAMU(佳木)幫我掃走肚風,排走子宮毒素,好舒服,之後我都有乖乖每日帶兩小時束腹帶,帶左兩個月。陀BB會令腹直肌撐開,紥完肚我腹直肌由撐開有1隻半手指到剩返半隻手指寬~肚仔瘦咗4cm,肚皮都firm返d~ 提外話,坐月期間媽媽心情有時會好鬱悶,想讚KAMAN每次上門都會帶好多正能量,笑話,同媽媽分享 = ]

3. 餵人奶~及餵奶後飲食小貼士
媽媽每製造1安士奶便會消耗約60卡路里,一天大約消耗500卡路里,
即係等於跑步1小時,或者吃掉2碗飯~
聽來好像很划算,每天餵奶=每天跑了1小時,
但其實餵奶真的很耗能量,餵完好像人也榨乾(特別是頭1,2個月身體未適應時),而且一天餵奶時間總共要8小時,才換來1小時的跑步。如果為了減肥,我寧願去街跑~另一方面,餵奶後會特別肚餓,所以餵奶後吃什麽食物也是致胖還是減重的關鍵。我餵奶後肚餓要吃小點心的話,一般會食水果豆奶燕麥片、腰果杏仁、水果加純乳酪、蕃薯、水煮蛋。大前提係我本身鐘意食,都係我平日既飲食習慣,若果呢d食物你唔鐘意,食得唔開心就要揀其他自己鐘意又健康既食物啦~

4. 塞奶的痛會讓你吃得更健康
因為吃了高脂高糖類食物,人奶脂肪含量提升會令人奶凝固,
然後阻塞乳線,造成塞奶,石頭胸,紅腫痛發炎,十分難受。
BB啜唔到奶,不斷扯,整損媽媽流血仲痛><仲要奶量大跌,唔夠奶俾bb食。
經歷過塞奶的痛同唔好後果,就會謹慎點選食物。不會肆無忌彈地亂吃高脂高糖食物。

5. 讓生活充實起來,便不會有空常常找零食
即使放產假,很多時間留在家中,也可以讓生活充實起來,便不會有空常常找零食吃啊~

6. 運動拉筋~
孕期:主要做孕婦瑜珈+fitball助分娩
產後:順產3星期後,做助產士Katie / Coffee 的產後簡單運動~
有媽媽手,肩頸膊痛後,無咩能量做運動,通常都係針對痛的部位做拉筋和低強度運動。
以下係我由孕期到產後做的運動youtube playlist,無論你係準媽媽定媽媽都可以click入黎一齊做啊~ 有時間仲可以睇埋我其他親子育兒/心理健康/繪本故事影片~
https://youtu.be/xMwnDXaqUCQ

7. 一邊照顧BB,一邊做運動
我會把做運動融入照顧BB的生活中,例如:讓他平躺著觀賞媽媽在他面前拉筋跳舞。他會好像看表演般手舞足蹈,他開心,我開心,我開心,他開心。

8. 早睡修復身體,幫身體排毒
BB晚上睡,媽媽也跟著一起睡,才能在睡眠中修復身體。若果想著終於有自己時間,不由自主不斷碌電話,便會一個不留神碌到下一餐奶,便整晚無得休息了。(我BB現在的作息是晚上9點多我哄他入睡,凌晨2點多起床吃大半小時奶,再睡到凌晨5點多起床,吃1小時,換片再睡或不肯再睡,然後早上7點多正式起床,又再吃大半小時奶,所以爭取晚上10點和BB同步入睡,才能勉強夠休息和用睡眠修復身體呢)

⇊ 如果你鐘意睇我既分享,可以支持我 ⇊
Like & share - @Step to Wellness
→ Youtube | Podcast | IG | FB
#育兒日常 #新手媽媽 #香港媽媽 #親子blogger #產後修身 #紥肚 #快速修身 #減肥 #KEEPFIT #健康飲食 

留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

[#健康飲食] 奇亞籽 ★ 天然健康【super food】

Love yourself enough to live a healthy lifestyle.