【有BB之後,媽媽連訓個飽覺都好奢侈】~




BB每晚喊/起身幾次要飲夜奶~
但媽媽身體會好神奇咁適應到呢種斷斷續續既訓覺模式~
.
朝早除咗每3小時飲奶(暫時仲係要1小時先完成到1餐),換片,沖涼,
BB仲會不定時用叫同喊呼喚我地,
表達想有人陪玩、陪傾偈、抱抱、哄睡,
直至佢訓著為止。
但有時佢訓得唔冧,
都會好快呼喚我地,
想我地安撫哄睡~
.
所以,每日既時間變得好碎片化,
自己一個湊,
有時連食個飯都要分3,4次先食完~
.
唔好話Me-Time, 連訓個飽覺都好奢侈~
點樣可以喺呢個湊B日常中好好管理自己既時間同狀態,
成為我呢3個月不斷思考同實踐既課題。
.
今日我就試下
訓喺佢隔離睇書當係同步陪住佢~
睇咗10分鐘,心諗:
「籽力咁靜既?訓咗覺?」
原來佢都好專心好安靜咁陪我睇緊書!
原來唔係我陪佢,係佢陪我啊!
感覺好美好啊 💜 多謝籽力~~!
.
Like & share - @Step to Wellness
→ Youtube | Podcast | IG | FB
#育兒日常 #新手爸媽 #新手媽媽 #寶寶密語 #嬰幼兒發展 #嬰幼兒教育 #嬰幼兒心理 #早產bb #心理健康 #香港媽媽 #時間管理 #狀態管理

留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

[#健康飲食] 奇亞籽 ★ 天然健康【super food】

【淚水. 陽光總在風雨後】