【24小時湊B Vlog~~ 籽力BB更正年齡 ☆滿月日☆ 】



湊BB一日廿四小時係點架呢?
湊住個B拍片紀錄一日,
再要抽超零碎既時間剪呢條片都幾大挑戰~
2022年8月10日係佢更正年齡既滿月日~
(早產BB係用預產期計返佢既真正更正年齡~)
佢每日都好多變化,不斷成長~
我好想記錄我同佢既一日~
都等佢大個睇返~ 😍
都等我好好記住呢段辛苦,唔夠訓,
但又甜蜜既日子~ 💓
多謝BB黎到我地屋企~
多謝天父賜呢顆小種子俾我地 🌱
👇24小時湊BB Vlog:👇
.
Like & share - @Step to Wellness
→ Youtube | Podcast | IG | FB
#育兒日常 #新手爸媽 #新手媽媽 #初生兒 #newborn #嬰幼兒心理 #早產bb #香港媽媽 #時間管理 #狀態管理 #湊B日常 #育兒日記 #滿月

留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

[#健康飲食] 奇亞籽 ★ 天然健康【super food】

Don't just like my photo,say your thought