【餵母乳之路有2個月啦,點樣可以堅持做一件痛苦辛苦既事?】



餵母乳係一件點既事?
有d媽媽比較暢順,有d媽媽比較困難。我唔係超困難,但都唔容易。
.
因為bb早產,一生世無得即刻見同抱,無咗好關鍵既肌膚相親,bb就入去深切治療部,跟住bb又住18日醫院,所以我難d分泌愛的荷爾蒙(催產素),難d持續上奶。
.
到bb出院,因為佢吸啜力未夠,又慣左用奶樽,開頭成日推開我,唔肯埋身啜。bb無情但唔係有心既拒絕,作為媽媽,我都會傷心,唯有泵奶俾佢。
.
試過泵奶泵成45分鐘,都係得10ml(果時bb需求量已經去到100ml),會好攰同好挫敗。
.
到佢終於肯埋身啜,又要食成個半鐘,人都虛脫了。
.
後來縮減到45分鐘一次,佢又唔夠飽喊到拆天,埋身食完又要再補餵奶樽,身心都會好累。氣都未回,好快又要食下一餐。
.
到近來佢終於可以食45分鐘夠飽,食完會滿足會笑。由每2,3小時到隔3,4小時食一次奶,輕鬆返dd了 =)
.
有時好攰想唔餵人奶skip 1,2餐抖下,用奶樽餵,
點知就塞奶谷奶,同有小白點,超痛。
試過一路餵,我一路流左幾滴眼淚,唔止因為痛,而係當中既挫敗,疲累,沮喪,矛盾。
我中間有無數次想放棄餵人奶。
.
【呢2個月係點堅持?】
諗起bb咁努力去吸啜,
咁努力去進步,
好穩定咁長肉,
媽媽我都被鼓勵,
想努力試多陣。
.
吸啜母乳真係bb天生既本能,
只要將bb放近胸前,bb就識得頭擰擰,爬去尋乳。
所以,我想順著bb天生本能去餵佢。
.
加上bb出世時呼吸同吸啜都唔太理想,想藉埋身餵強化佢呢2方面~母乳亦可以俾到天然抗體bb,令佢健康d~同埋想俾多d肌膚相親既溫暖,安全感俾佢~
.
再加上好多人都話捱過頭果段時間,之後順暢左餵人奶反而更方便快捷,我就望住呢個希望黎堅持落去啦~
.
試下試下就試左2個月。
唔知可以喺餵人奶之路同bb行到幾遠,但做到頭兩個月,見到bb健健康康,肥肥白白,已經好好了。
.
同時,都體會到餵母乳係有機會餵到產後抑鬱~
所以各位媽媽,要衡量一下邊種方法對自己同bb最好(餵奶粉/餵人奶/混合2種)。無一個最好既方法,只有最適合你既方法~
happy mum 會有 happy baby啊~
.
生咗bb後,對於做媽媽呢個角色多左好多體會,好想好好記錄同沉澱,以致未來可以比以前更貼近到有情緒困擾既媽媽clients,做到更深既同理,更溫暖既陪伴。
.
篇文咁長,相信無咩人會睇到最後,若果有既,多謝你,亦想鼓勵你去堅持一樣對你重要但唔容易既事啊 <堅持的力量來源:記著事情對自己的價值,看見進步,肯定努力,享受過程,懷抱希望> =)
.
Like & share - @Step to Wellness
→ Youtube | Podcast | IG | FB

留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

[#健康飲食] 奇亞籽 ★ 天然健康【super food】

Don't just like my photo,say your thought