【放下要改變對方的心,就是改變的開始】




「講個故事俾你聽啊。有一個女人嫁咗一位天生又聾又啞既男人。若果你係呢個女人,你會用手撐大男人既嘴巴,強迫佢說話嗎?」
「當然唔會啊!佢都講唔到嘢。」
「嗯,呢個女人為佢心愛既男人學手語,因為女人接受男人,用男人理解到既語言同佢溝通。」
「咁咪淨係個女人不斷為男人付出,遷就個男人咯?」
「故事未完結啊。
婚後一年,因為一場車禍,果個女人頓時失去咗行路既能力。你認為個男人應該用腳踢佢,逼佢用腳行返路嗎?」
「當然唔應該啊!」
「係啊。果個男人買咗一架輪椅,用雙手推著女人去咗好多佢想去既地方。」
.
.
.
「你既男人呢?佢會不斷要求你改變嗎?」
「我老公知道我有焦慮症,都知道我無辨法改變緊張大師既性格,所以佢只係俾時間我,包容我一直改唔到。每次我緊張,就會鬧佢,然後鬧完佢,我又會內疚自責,鬧自己,搞到自己好抑鬱。」
.
「你老公無諗過改變你,但你一直都好想改變佢。過往十幾年,佢係你眼中都係一個有表達困難既男人,你唔接受佢係咁,硬係要改造佢。你唔俾空間時間佢慢慢表達自己,反而不斷逼迫佢,仲要規定佢3分鐘內講完,鬧佢表達能力差,鬧佢無鬼用。佢越緊張,越大壓力,越唔能夠好好表達自己。」
「好似我越鬧佢,佢越無自信,越無用,唉,佢都好似我咁,好抑鬱。」
.
最後,她決定和先生共識一個適合溝通的時間空間。
她白天時最緊張焦慮,最沒有心力,因為她很怕不夠時間完成一天的家事,其實她背後的心意都是想做好太太和媽媽的角色,打理好家中大小事。若果她完成了一天的家事,沖了涼,便能有一個較平靜的心境、耐心聆聽先生真正想要表達的訊息。
.
先生在一個適合的環境空間中表達自己,拿走了被罵的恐懼,便能清晰點表達自己,他們的溝通才得以改善。
.
這位緊張大師仍然是緊張大師。但她多了一點點彈性,把一小部分家事「外判」給智能電器和放手讓先生幫忙,她的生活和心情也輕省一點點。

【接受對方,放下強求改變別人的心,也是改變的開始。】
.
邀請看到這兒的你Like/share/comment,
謝謝你的支持啊 : )

留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

[#健康飲食] 奇亞籽 ★ 天然健康【super food】

【淚水. 陽光總在風雨後】