【滾動閱讀體驗 流動木頭車】





推出流動木頭車,鋪出野餐墊,在荔枝角社區開始童書閱讀時間。
.
我走向小朋友:「HI~我叫故事姐姐啊,呢度既書可以自由睇,自由帶回家架。你想我陪你睇書,定係我同你講故事呢?」
十個小朋友,十個也會選後者呢。



有一位媽媽未等孩子回應,皺起眉頭:「無用啦,走啦。你都唔睇書,又唔鐘意睇書!」
.
我點頭微笑一下,「噢,咁我地試下一齊搵搵,有無邊本書吸引你啊。」 媽媽很意外,孩子蹲下來,選了兩本書,遞給故事姐姐。
.
故事姐姐:「好好啊,請你帶我去一個你鐘意既位置,我地一齊睇書啦!」 孩子一邊聽,一邊流露出雀躍又滿足的樣子。 身旁的媽媽嚇呆了,疑惑著:
「這是我的孩子嗎,竟然這麽有耐性,坐得咁定既?」
「怎麽孩子這樣有觀察力和想像力,即使文字太深看不懂,也能從圖畫中聯想到故事情節?」
.
所以啊... 不要太早下定論。
不要太快貼標籤。
.
你的孩子比你想像中厲害,比你想像中更有自己想法啊。
.
不只孩子,我也很享受今天的閱讀體驗啊。
感謝rolling books ~
.
讚好+分享->傳播健康快樂予身邊人
http://www.facebook.com/step.footprint
#精神健康 #情緒病 #精神病 #復元
#mentalhealth #counsellor #socialworker #blogger #healthnwellnessblog
#繪本故事 #兒童輔導 #家長教育


留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

[#健康飲食] 奇亞籽 ★ 天然健康【super food】

Love yourself enough to live a healthy lifestyle.