【輔導服務和輔導員簡介】



過往咁多年都因為有份全職工作(精神健康服務個案督導),有一部分人諮詢服務/inbox msg我,我都未能一一回覆。而家直接將服務簡介貼出。轉做多職媽媽,時間雖然都唔多,但因為我覺得身心健康好重要,我都會撥一部分時間接輔導個案~~
一齊step to wellness 😊
想了解詳情可以PM我架 =)
#輔導 #心理輔導 #輔導員 #註冊社工 #精神健康
.
⇊ social media觸及率好低,如果你想繼續睇到我既分享,請 ⇊
Like & share - <Step to Wellness>
(Youtube | Podcast | IG | FB)
咁樣social media先會繼續俾你睇到我既分享啊~
#育兒日常 #新手媽媽 #香港媽媽 #親子blogger #心理輔導 #輔導 #精神健康 #精神健康服務 #slasher媽媽 #多職媽媽 #心理健康

留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

[#健康飲食] 奇亞籽 ★ 天然健康【super food】

減肥,沒時間而skip早餐?