【接受電視台訪問•推動輔導專業認受性及支持實施輔導註冊制度(3)】

 


【我未來既發展同對輔導行業既展望】

過往十年,累積咗較紥實既輔導同精神健康工作經驗,我未來會繼續私人接輔導工作之餘,都會用自己既social media去將關注自己精神健康既訊息繼續傳播開去,等輔導可以普及化。但我一個人力量好細,若果可以喺社會政策層面認受返輔導既專業性,成立返輔導註冊制度去保障個案同輔導質素,令更多受過訓練既輔導員可以一齊入到學校/社福機構/政府度做,唔好再浪費流失人材,都等有需要既人更快得到合適既輔導服務就可以將力量倍大。
.
⇊ 如果你想繼續睇我既分享,請 ⇊
Like & share - <Step to Wellness>
(Youtube | Podcast | IG | FB)
咁樣social media先會繼續俾你睇到我既分享啊~
#心理輔導 #輔導 #精神健康 #精神健康服務 #多職媽媽

留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

[#健康飲食] 奇亞籽 ★ 天然健康【super food】

減肥,沒時間而skip早餐?