【接受電視台訪問•推動輔導專業認受性及支持實施輔導註冊制度(2)】

 



【社工碩士課程畢業後入職精神健康服務工作—輔導員同社工互補長短】
我除咗做三年青少年服務工作,喺社工碩士畢業之後我喺專做精神健康服務既單位做咗六年社工同個案督導,我每個月服務既個案有40-60個。除咗情緒輔導工作,同時要處理其他社工範疇既工作,如:連繫個案到精神科醫療系統,為個案申請社區資源/學校調適協調。另外,仲有帶領治療小組,行政管理,督導社工的工作等等。所以只能喺當中揀選大約20個最危急,最有輔導需要既個案每兩星期做情緒輔導,其他就要一個月,什至兩個月先見到一次。結果,有d個案又要轉介出去花長時間再排其他輔導服務,令個案延遲左最佳既輔導時機。但若果喺一個單位或者學校裏面,同時有社工同輔導員,兩個既職能可以分返開,一齊專注返自己擅長既工作,個案就可以更快搵到適合既人去支援佢地既精神健康。
.
由於我讀咗社工同輔導碩士課程,都擁有10年前線工作經驗,所以我想分享社工同輔導既分別。社工課程內容比較着重社會政策、法制、社福機構管理、社區工作、及以多系統的外在資源來幫助服務對象;輔導課程內容則比較着重深入探討表面問題既內在癥結、意義同功能,透過唔同心理治療、家庭治療、輔導理論黎解構同分析,善用服務對象同家庭既內在資源做深層治本既輔導。輔導碩士課程除咗得到上堂睇書會得到既輔導知識、技巧、心態,仲會建立輔導員既素質。亦都幫助我地去回顧成長同家庭經歷點樣塑造我地,再療癒返內心受傷果部分,放低過往既心結、傷痛、憎恨。若果療癒者未有好好察覺同處理到自己受傷果一部分,好容易會自以為幫人,但其實滿足緊自己既個人需要,又或者好易喺個案身上見到自己,而唔係真係見到眼前既個案,難D做到有果效既心理輔導。所以,若果兩個專業能夠在社福界中互補長短,相信係服務對象同佢地家庭既最大福祉!
.
⇊ 如果你想繼續睇我既分享,請 ⇊
Like & share - <Step to Wellness>
(Youtube | Podcast | IG | FB)
咁樣social media先會繼續俾你睇到我既分享啊~
#心理輔導 #輔導 #精神健康 #精神健康服務 #多職媽媽

留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

[#健康飲食] 奇亞籽 ★ 天然健康【super food】

減肥,沒時間而skip早餐?