【接受電視台訪問•推動輔導專業認受性及支持實施輔導註冊制度(1)】

 



【點解讀輔導碩士?】
因為我由細到大,朋友好鐘意搵我傾心事,亦有好幾個朋友因為情緒困擾而想尋死,但當時我聽完都唔知點做,點回應先係好。所以我喺十幾年前報讀輔導碩士課程,希望成為一個有心、有能力去陪伴人走出困境既心理輔導員。

【讀完輔導後難找輔導工作。本地人才輸出去成為外地人才】
但係輔導碩士畢業後,搵輔導工作好艱辛,所有政府、社福機構或者學校既輔導工作都只係請註冊社工。

而我所就讀的香港UGC大學所朌發既輔導碩士,係可以直接喺英國、加拿大、澳洲等經濟發展國家認可,只要承認遵守操守既項目,就可以註冊同做輔導專業既工作。

成日話要「搶人才」,但香港浪費本地人才,反而用本地既資源培訓咗人才後,輸出去成為外地人才,都幾奇怪。

結果,我透過經營「Step to Wellness」 Social media,包括Facebook/IG/Youtube去分享精神健康既復元故事、心理輔導既知識。等有需要既人喺網上搵到我,聯絡我去私人接輔導工作。

而且我算係好幸運先可以自己接到輔導工作,當年同我同屆畢業既同學幾乎無人做到。而且連埋我,總共有六個同年畢業既同學都再花時間金錢讀多一個社工碩士課程。

好大部分原因就係因為要做註冊社工先入到學校/社福機構去做輔導工作。其實真係幾氣餒沮喪。

.
⇊ 如果你想繼續睇我既分享,請 ⇊
Like & share - <Step to Wellness>
(Youtube | Podcast | IG | FB)
咁樣social media先會繼續俾你睇到我既分享啊~
#心理輔導 #輔導 #精神健康 #精神健康服務 #多職媽媽 

留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

[#健康飲食] 奇亞籽 ★ 天然健康【super food】

減肥,沒時間而skip早餐?