【若情緒病是個智者,他的出現給我們什麽啟示呢? #驚恐症】





若果患上精神病和情緒病,是解決問題的一種方法。
這個「病」讓他迴避了不用去面對的真正核心問題和人生課題又是什麽?


一個受驚恐症困擾的OL分享:
「因為由細到大都有腸胃既問題,所以我會做好多野去保持自己身體健康,什至為咗做保持身體健康既野,而犧牲咗自己既精神健康都唔知。我會迫自己做我好唔鐘意既運動,每日放工就趕去上跳舞班,星期一至五都係咁。我會迫自己每日要訓8個鐘,訓唔到8個鐘,我就好大壓力,覺得自己唔夠訓,身體會差。但係,好似越追求身體健康,身體越唔健康。原來身體同情緒既關係好密切。我無理自己生活上面對既壓力,無聽自己內心聲音,反而成日迫自己,令自己最後連精神上都出現咗問題。」
「原來我既腸胃問題,只係反映緊我身體係一個好焦慮,好有壓力既狀態。而呢個情況我自細就開始係咁,因為我媽媽好高要求,所以我為咗得佢讚賞,都會俾好高要求自己,但做極佢都唔滿意。所以我細細個一要返學,就會腸胃痛。到而家引發埋驚恐症,有更加多身心焦慮既警號出晒黎,我先開始正視自己既生活,學習去愛自己,聆聽自己既內心感受同需要,跟隨內心去行。同人建立個健康既界線,面對過多過份同無理既要求,學習Say no。」
.
___
你們的讚好和分享有助散播健康快樂的種籽 : >
http://www.facebook.com/step.footprint


留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

[#健康飲食] 奇亞籽 ★ 天然健康【super food】

【溫柔的姑娘。有感而發】