【#IamFine是真的fine嗎? #壓力石頭 #抑鬱症背後】





「你可以用一幅圖畫將自己既壓力用一舊舊石頭畫出來嗎?
.
大家睇下呢幅圖畫,又諗下你自己有無揹住一樣既石頭?
.
「我用呢隻龜代表自己。佢本身已經行得慢,再加埋重重既龜殼同D壓力石頭,行得仲慢!」
「我畫多隻細龜在上面,代表隻龜自己踩住自己,因為自己都係自己既壓力。」
.
「第一類石頭同學業有關。呢d石頭隨著時間過去會跌走。
「第二類係家人對我既期望,希望我聽話有關。而龜仔又覺得自己要做佢地心中既乖乖女。」
「第三類係龜仔既感情生活,而家同男朋友關係在模糊狀態。」
「第四類係同情緒有關,因為龜仔有抑鬱症同由情緒引起既胃痛。」
「第五類係人際關係。因為龜仔好在乎人地對自己既睇法。
「第六類係同龜仔無勇氣接觸自己複雜負面既內心感受有關,怕表露呢一面俾人知,隻龜慣咗對人講I am fine。所以你見到隻龜個樣係微笑,但內心痛苦。」
.
「抑鬱症」不只是「病」,他或許代表
1. 我們日積月累未有好好照顧自己的情緒和需要
2. 生活各方面的壓力和問題過於自己能承受
3. 我們未感受到身邊有能接納我們的支持者
.
【I am fine背後或許隱含著...】
'F' eel
'I' am
'N' othing to
'E' veryone
.
___
你們的讚好和分享有助散播健康快樂的種籽 : >
http://www.facebook.com/step.footprint

#精神健康 #情緒病 #精神病 #復元 #堅持是種習慣
#mentalhealth #counsellor #socialworker#blogger #healthnwellnessblog #wellness#recovery #health #healthylifestyle#healthyeating #selectivemutism

留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

[#健康飲食] 奇亞籽 ★ 天然健康【super food】

從家庭系統角度去理解孩子的情況