【若情緒病是個智者,他的出現給我們什麽啟示呢? #抑鬱症】





若果患上精神病和情緒病,是解決問題的一種方法。
這個「病」正幫他們解決什麽問題?

這對受抑鬱症困擾既夫婦分享他們的反思:
先生:「我比喻呢次經歷係一個警號。叫我停落黎睇真d自己的生命有咩問題。我行既方向無問題,但個節奏就錯咗。太太既情緒病,令我都放慢咗腳步,唔再不斷去追追追,擔心未來,擔心唔夠錢,擔心病,而係顧好現在,對自己要有多d信心!」

太太:「我覺得呢次經歷似係一個迴旋處。令我重新思考自己想要一個點樣既生活,令我Restart my life!以前太急太趕,成日迫自己要完成好多野。但其實我係想過一個攸然自在,又充實既生活。」「情緒病係我人生經歷既一部分,我無法抹走佢,佢係我人生中珍貴既老師。每次抑鬱症來襲時,都係提醒緊我要留意自己果排既生活,留意自己既狀況。回應左抑鬱症俾我既訊息,抑鬱既狀況又會減退和過去。」
.
___
你們的讚好和分享有助散播健康快樂的種籽 : >
http://www.facebook.com/step.footprint

#精神健康 #情緒病 #精神病 #復元 #堅持是種習慣
#mentalhealth #counsellor #socialworker#blogger #healthnwellnessblog #wellness#recovery #health #healthylifestyle#healthyeating #selectivemutism



















留言

此網誌的熱門文章

【你的心累了嗎?】

【管理工人姐姐系列(11) + 多職媽媽時間管理:工人+媽媽點分工和分配時間?點樣安排陪BB/自己/工作時間?】